Στην έδρα του Συνδέσμου Λιδωρικιωτών «Η Γκιώνα» στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε στις 2 Φεβρουαρίου, το πρώτο μέρος του πιλοτικού εργαστηρίου Διαγενεακής Μάθησης του έργου InterGenic – Erasmus+.
Στόχος της δράσης ήταν η κατάθεση προτάσεων / παρατηρήσεων από τους ώριμους συμμετέχοντες του έργου, για την ολοκληρωμένη διαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού των θεματικών ενοτήτων που έχουν επιλεγεί, στα πλαίσια της δίδυμης μετάβασης, πράσινης και ψηφιακής.
Τα μέλη του Συνδέσμου «Γκιώνα» προσέφεραν προστιθέμενη αξία ειδικότερα στην εκπαιδευτική ενότητα: «Διαχείριση του Νερού» περιγράφοντας την προσωπική τους εμπειρία από την εγκατάλειψη του χωριού τους Κάλλιον για την δημιουργία φράγματος και τεχνητής λίμνης στην θέση του χωριού τους, για να εξασφαλιστεί η ύδρευση της ευρύτερης περιοχής της Αθήνας . Επίσης, οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν για το εκπαιδευτικό υλικό που αναπτύχθηκε από τους νέους στο πλαίσιο του έργου, σε ό,τι αφορά τη δυνατότητα χρήσης ψηφιακών εφαρμογών που θα μπορούσαν να βοηθήσουν την καθημερινότητα των μεγαλύτερων.
The first session of Piloting Intergenerational Learning workshop of the InterGenic project took place on February 2nd at the headquarters of the Lidoriki Association “Gkiona” in Athens.
The aim of the workshop was to collect feedback and suggestions from senior participants, members of the Association, for the refinement of the educational content in the selected thematic modules, within the context of the green and digital twin transition.
Members of the Association provided valuable input, particularly in the educational module on “Water Management,” by sharing their personal stories about the abandonment of their village, Kallion, to make way for the construction of a dam and artificial lake that now supply water to the greater Athens area.
Participants were also introduced to the educational material developed by younger individuals within the project, which focused on digital applications that could support and improve the daily lives of senior participants.




